Szok! Ludzka skóra, robak czy pleśń w soku z Maspexu? Mamy komentarz producenta

Internautka, kupując popularny sok, nie spodziewała się, że znajdzie w nim coś tak obrzydliwego. Producent napoju, od którego, jak twierdzi kobieta, pochorowały się jej dzieci, wadowicki Maspex, tłumaczy, że bada sprawę i podejrzewa, że to pleśń.
Zdjęcia zawartości soku zszokowały internautów
 zrzut ekranu/Facebook

Pani Katarzyna na swoim profilu na Facebooku umieściła przerażające zdjęcia i filmik pokazujący co ujrzała po otwarciu popularnego soku Capri, produkowanego przez firmę Maspex z Wadowic.

Twierdzi, że to, co widać na zdjęciach, znajdowało się w środku kartonu, który zakupiła. Dodaje też, że sok z tego kartonu wcześniej wypiły to jej dzieci a jedno z nich dostało po tym wysypki i wysokiej gorączki.

"Nadal jestem w ogromnym szoku i przerażeniu jak ja matka mogłam podać taki syf dzieciakom 1,5 roku i 11lat (...) moja pierwsza myśl to pewnie kawałek papieru! Jednak po rozcięciu kartonu nie ma śladu po oderwanym papierku reszta tego chyba ROBALA zatkała otwór . Data ważności jest bardzo długa wiec.... pytam co to k...a jest ? Już teraz wiec dlaczego mój syn zwracał. Dziś pojawiła się dziwna wysypka na jego rekach I wysoka gorączka od 2 dni ! KU WASZEJ PRZESTRODZE NIE KUPUJCIE TEGO ŚWIŃSTWA(...) PYTAM CO JA MAM TERAZ ZROBIć ?! MOJE DZIECI WYPIły Pół KARTONu SOKU Z ROBALEM Sprawa została zgłoszona: - napisała na Facebooka (pisownia oryginalna).

Jej wpis bije rekordy popularności w internecie. Komentujący nie kryją oburzenia, dopuszczeniem takiej zawartości opakowania do sprzedaży. Pani Katarzyna w środę, w rozmowie z nami, twierdzi jednak, że media nagłośniły sprawę bez jej wiedzy i publikują zdjęcia z jej profilu na facebooku bez jej zgody. Dodaje, że od piątku, gdy pojawił się ten wpis jest stała się ofiarą hejterów, ale z drugiej strony zgłasza się do niej wiele osób, które też podobne rzeczy znajdowały w sokach.

Firma Maspex w przesłanym do redakcji Gazety Krakowskiej oświadczeniu, zapewnia że nie ma żadnych informacji, by podobny problem dotyczył innych produktów z tej samej linii produkcyjnej.

Pełna treść oświadczenia Maspexu:

"Proces reklamacji został przez naszą firmę podjęty niezwłocznie i jest on przeprowadzony bardzo profesjonalnie zarówno pod kątem merytorycznym, jak i czasowym. Natychmiast podjęliśmy działania wyjaśniające i jednocześnie skontaktowaliśmy się z Panią zgłaszającą reklamację w celu uzyskania wszelkich dalszych informacji. Reklamacja dotyczy jednego opakowania - nie mieliśmy żadnych innych zgłoszeń dotyczących tej partii produkcyjnej.

Przeprowadziliśmy badania w naszym zakładzie produkcyjnym - czyli sprawdziliśmy i zweryfikowaliśmy zapisy produkcyjne i jakościowe dla wskazanej partii. Dodatkowo sprawdzone zostały także próby archiwalne produktu, które zgodnie z wewnętrznymi procedurami są przechowywane w naszym magazynie w kontrolowanych warunkach i przez cały okres ważności produktu. Zapisy są właściwe, nasza kontrpróba jest zgodna z ustalonymi wymaganiami jakościowymi. To oznacza, że mamy do czynienia z jednostkowym przypadkiem i nie dotyczy to całej wyprodukowanej partii produktów.

Dodatkowo rodzaj zastosowanej technologii produkcyjnej, zabezpieczenia i funkcjonujące w naszym zakładzie produkcyjnym wysokie standardy w zakresie wytwarzania bezpiecznej żywności, pozwalają jednoznacznie wykluczyć możliwość przedostania się do opakowania kwestionowanego produktu jakiegokolwiek ciała obcego – tj. od momentu rozpoczęcia produkcji do momentu opuszczenia go przez nasz zakład.

Z naszych wstępnych ustaleń możemy przypuszczać, że w produkcie znajduje się pleśń. Prawdopodobnie mogło dojść do utraty szczelności opakowania produktu np. podczas nieprawidłowego przechowywania lub uszkodzenia opakowania w trakcie transportu. Produkowane przez nas napoje zawierają w swoim składzie sok oraz nie zawierają żadnych konserwantów, dlatego też w momencie utraty aseptyczności opakowania, czyli jego rozszczelnienia, bądź otwarcia i niewłaściwego przechowywania, do środka dostaje się powietrze, co w konsekwencji może doprowadzić do zepsucia się wyrobu. Dlatego na etykietach wszystkich naszych produktów wskazane są szczegółowe informacje, jak właściwie przechowywać produkt, aby nie doszło do jego zepsucia – czyli - chronić przed światłem i po otwarciu przechowywać w lodówce nie dłużej niż 48 h.

Po otrzymaniu opakowania będziemy przeprowadzać dodatkowe badania. Dołożymy wszelkich starań, aby do końca wyjaśnić tę sprawę".

WIDEO: Jak radzić sobie ze stresem w pracy?

Źródło: Dzień Dobry TVN, x-news

Wideo

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum oraz Politykę Prywatności.

26.10.2018, 09:29

Czasem pakowanie się rozszczelni, nic wielkiego. Poważniejszą sprawą jest raczej to, że gotowych soków tego typu nie powinno się pić w ogóle, a tym bardziej podawać dzieciom, pełno w tym cukru.....

04.04.2018, 17:51

Głupoty w tym tekście, jakie robaki i skóra? Przecież, to by się nie zmieściło w dystrybutorze..

04.04.2018, 12:44

Nie wie jak przechowywać soki, to wyhodowała grzyba i tyle.

04.04.2018, 11:41

Autor tekstu mógłby nauczyć się pisowni i poprawnej polszczyzny. Sam kontrowersyjny nagłówek, który nie ma nic wspólnego z treścią wpisu nie nabije wejść. Gdy czyta się takie wypociny odechciewa się odwiedzać te stronę.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować Nie działa? Spróbuj wyłączyć Adblock samodzielnie w ustawieniach.