Cyfrowy Poniedziałek cieszy się coraz większym zainteresowaniem co widać zarówno po odwiedzinach witryn sklepów internetowych jak i ich obrotów tego dnia. W 2006 roku Amerykanie tego dnia wydali 610 milionów dolarów. W 2010 roku jest to już kwota 1,4 miliarda dolarów. Obroty w 2013 roku przekroczyły 2 miliardy dolarów, a w 2015 roku było już prawie 3 miliardy obrotu. W sumie tego dnia w 2015 roku zakupy zrobiło 49% Amerykanów! Jest to stosunkowo nowe święto, aczkolwiek przychody sklepów internetowych tego dnia są wyższe niż w Święto Dziękczynienia czy Black Friday. W 2015 roku przeciętny Amerykanin wydał tego dnia średnio 123$ i co ciekawe, 48% transakcji dokonało się za pośrednictwem urządzenia mobilnego.
W przeciwieństwie do Czarnego Piątku, poniedziałkowe cyber - zakupy wolne są od tłumów, hałasu i wrzasków. Jako, że ideą tego dnia są zakupy online możesz spokojnie usiąść przed ekranem komputera w zaciszu domowym i zrobić rozsądne zakupy z atrakcyjnym rabatem.
b]Zobacz także:Black Friday – w tym roku będą rekordowe wyprzedaże
Źródło:Agencja Informacyjna Polska Press
7 najtańszych kierunków na wakacje all inclusive w lipcu 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?