Wybierz region

Wybierz miasto

    Regulamin plebiscytu

    Modowa Bitwa Miast

    Regulamin Plebiscytu pod nazwą „Modowa Bitwa Miast”

    Art. 1
    1. Plebiscyt użytkowników serwisu internetowego naszemiasto.pl pod nazwą „Modowa Bitwa Miast” organizowany jest przez Polskapresse Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. Domaniewska 41, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000002408, o kapitale zakładowym 41 853 000,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP 522-01-03-609, zwaną dalej ORGANIZATOREM.

    2. Nadzór nad przebiegiem Plebiscytu sprawuje Komisja Plebiscytowa powołana przez Organizatora.

    Art. 2
    Celem Plebiscytu jest wyłonienie najlepiej wystylizowanej osoby w regionie, a następnie w etapie wyboru ponadregionalnego wybranie najlepiej wystylizowanej osoby w Polsce.

    Art. 3
    Warunki uczestnictwa w Plebiscycie

    1. W Plebiscycie może wziąć osoba pełnoletnia, zamieszkała na terenie regionu do którego zgłasza swoją kandydaturę. Jedna osoba może dodać tylko jedno zgłoszenie. Etapy regionalne zostaną rozegrane w następujących regionach:
    - Małopolska
    - Śląsk
    - Dolny Śląsk
    - Lubelskie
    - Wielkopolska
    - Mazowieckie
    - Łódzkie
    - Pomorskie


    2. W Plebiscycie głos może oddać każdy kto jest użytkownikiem Serwisu, i/lub każdy kto posiada ważne konto w serwisie internetowym Facebook, oraz umożliwi publikację postów na tablicy w serwisie Facebook we własnym imieniu, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.

    3. W Plebiscycie nie mogą brać udziału/głosować pracownicy Organizatora oraz innych firm współpracujących przy organizacji i przeprowadzeniu Plebiscytu ani członkowie najbliższej rodziny pracowników tych podmiotów. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, kuzynów i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.


    Art. 4
    Zasady przeprowadzania Plebiscytu

    1. Do Plebiscytu zgłosić się mogą osoby przedstawiające swoje własne stylizację. Zgłoszenie odbywa się poprzez przesłanie zdjęć oraz opisu swoich stylizacji.

    2. Zgłoszenie odbywa się poprzez formularz zgłoszeniowy do Plebiscytu dostępny na stronie naszemiasto.pl/modowa-bitwa-miast/ lub adres e-mail wskazany na tej stronie. Należy wypełnić wszystkie pola formularza zgłoszeniowego, a w szczególności dodać zdjęcia i opis stylizacji.

    3. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń bez konieczności podawania przyczyny.

    4. Po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, kandydatura zostanie w terminie 48 godzin dołączona do listy plebiscytu.

    5. Zgłoszenia należy dostarczyć do godz. 23:59 w dniu 25.04.2014 r. Zgłoszenia przesłane po w.w terminie, mogą być uwzględnione lub nie, przez redaktora prowadzącego w danym regionie bez podania przyczyny.

    6. Plebiscyt będzie się odbywał w dniach od 14.04.2014 r. do 12.05.2014 r.

    7. Plebiscyt dzieli się na dwa etapy: etap regionalny oraz finał ponadregionalny. W finale weźmie udział po jednym finaliście z każdego regionu, który otrzymał w głosowaniu regionalnym największą ilość głosów oraz jedna osoba wybrana ze wszystkich regionów przez komisję konkursową.

    8. Spośród uczestników finału poprzez głosowanie on line wyłoniony zostanie zwycięzca Modowej Bitwy Miast, zostanie nim osoba która otrzyma największą ilość głosów.

    9. Głosowanie w etapie regionalnym oraz finale ponadregionalnym odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej naszemiasto.pl (dalej jako „Serwis”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk oraz za pośrednictwem aplikacji internetowej Facebook (dalej jako „aplikacja FB”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk.

    10. Głosowanie w etapie regionalnym i finale ponadregionalnym za pośrednictwem strony www obywać się będzie oddzielnie dla każdego subregionu na następujących warunkach:
    a. uczestnicy posiadający indywidualne konto na stronie www powinni zalogować się na to konto
    b. uczestnicy nie posiadający indywidualnego konta na stronie www muszą dokonywać rejestracji celem zalogowania się do strony www,
    c. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą
    d. jedno kliknięcie oznacza oddanie jednego głosu
    e. dla uczestników zalogowanych dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 5 na jednym koncie uczestnika.

    11. Głosowanie w etapie regionalnym i finale ponadregionalnym za pośrednictwem aplikacji FB obywać się będzie oddzielnie dla każdego subregionu na następujących warunkach:
    a. uczestnicy muszą zalogować się na swoje konto FB,
    b. uczestnicy muszą powiązać swoje konto na FB, ze swoim kontem w serwisie naszemiasto.pl
    c. warunkiem koniecznym do oddania głosu jest umożliwienie publikacji postu na tablicy właściciela konta w aplikacji FB w jego imieniu,
    d. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ ZA” uczestnik oddaje swój głos na wskazaną kandydaturę
    e. jedno kliknięcie to 5 punktów w Plebiscycie na daną kandydaturę,
    f. dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 1 głos za pośrednictwem jednego konta uczestnika w aplikacji FB.

    12. O zwycięstwie w etapie regionalnym decyduje największa liczba głosów oddana na kandydata w każdym z regionów. W finale ponadregionalnym o zwycięstwie decyduje największa liczba głosów oddana na kandydata w każdym z regionów. Dodatkowo, w trakcie trwania etapu finałowego uczestnicy będą mieli możliwość wykonania zadania specjalnego w trakcie wyjazdu na Fashion Week w Łodzi. Zwycięzca zadania specjalnego otrzyma taką ilość dodatkowych głosów, która pozwoli mu w dniu 11.05.2014 o godzinie 10:00 przejść na pierwszą pozycję w głosowaniu (otrzyma różnicę + jeden głos do osoby zajmującej pierwsze miejsce w momencie dodawania punktów). W momencie, kiedy nagrodzona osoba zajmuje w dniu 11.05.2014 o godzinie 10:00 pierwsze miejsce w głosowaniu otrzyma dodatkową ilość głosów stanowiącą różnicę w ilości głosów do osoby, która zajmuje drugie miejsce.

    13. Głosowanie w etapie regionalnym trwa od 22.04.2014 r. (od godziny 06:00) do 30.04.2014 r. (do godziny 12:00), w tym też terminie nastąpi wybranie 9 finalisty przez komisję konkursową. Głosowanie w finale ponadregionalnym trwa od 05.05.2014 r. (od godziny 06:00) do 13.05.2014 r. (do godziny 12:00)

    14. W Plebiscycie nie będą brały udziału zgłoszenia, które w jakikolwiek sposób naruszają prawo, dobre obyczaje lub są sprzeczne z ideą plebiscytu. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia zawierającego lub usunięcia zgłoszeń, które nie spełniają wymogów niniejszego regulaminu i Plebiscytu.

    15. Materiał konkursowy powinien być dobrej jakości technicznej, umożliwiającej publikację na stronie Serwisu. W braku odpowiedniej jakości technicznej zdjęcia, Organizator może zaniechać jego umieszczenia na stronie Serwisu co jest równoznaczne z odmówieniem uczestnikowi udziału w Plebiscycie.

    16. Uczestnik udziela Organizatorowi zgody (licencja) na wielokrotne, nieodpłatne, w całości lub w części, wykorzystanie przesłanego Materiału konkursowego na następujących polach eksploatacji: a. utrwalenie i zwielokrotnianie dowolną techniką, w tym utrwalenie (analogowe i cyfrowe) na nośnikach audiowizualnych, w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych i innych nośnikach zapisu cyfrowego, w sieci multimedialnej (w tym Internet), b. wyświetlanie, publiczne odtwarzanie, rozpowszechnianie i publikowanie Materiału konkursowego, w tym nadawanie (w tym tzw. simulcasting lub webcasting) w całości lub we fragmentach dowolnie wybranych przez Polskapresse Sp. z o.o.- za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną i nadawanie kablowe, oraz za pośrednictwem satelity, c. obrót Materiałem konkursowym oraz jego opracowaniami w kraju i za granicą, w tym także wynajęcie, wydzierżawienie, lub oddanie go do używania na podstawie innego stosunku prawnego, d. wypożyczanie, najem, użyczenie lub wymiana nośników, na których utrwalono lub zwielokrotniono Materiał konkursowy, e. retransmisja Materiału konkursowego- w nieograniczonej ilości nadań, f. wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnej w tym Internetu w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, g. wykorzystanie w utworach multimedialnych i na stronach internetowych POLSKAPRESSE Sp. z o.o. oraz wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, h. publiczne i niepubliczne udostępnianie dzieła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności jako SMS, MMS, WAP, w Internecie, telewizji interaktywnej, wideo na żądanie, audio na żądanie, w sieci Wi-Fi i Wi-Max.

    17. Poprzez zgłoszenie Materiału konkursowego w sposób określony w niniejszym regulaminie, uczestnik Plebiscytu oświadcza, że zgłoszony przez niego Materiał konkursowy nie narusza przepisów prawa, ani prawem chronionych dóbr, a uczestnik Plebiscytu jest w pełni uprawniony do zgłoszenia Materiału konkursowego do Plebiscytu oraz udzielenia licencji zgodnie z ust. 4 powyżej. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie praw autorskich oraz dóbr osobistych osób trzecich, a w przypadku skierowania z tego tytułu roszczeń przeciwko Organizatorowi zobowiązuje się do całkowitego zaspokojenia wszelkich roszczeń oraz do zwolnienia Organizatora z obowiązku jakichkolwiek świadczeń z tego tytułu.



    Art. 5
    1. Akceptując treść niniejszego regulaminu i biorąc udział w Plebiscycie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych Organizatorowi w poniższym zakresie. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych przez Polskapresse Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41, 02-672 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców  prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000002408 z  kapitałem zakładowym w wysokości 41.853.000,00 PLN, NIP 522-01-03-609 dla celów organizacji i przeprowadzenia Plebiscytu, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Polskapresse Sp. z o.o., a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.

    2. Polskapresse Sp. z o.o. informuje, że jest administratorem danych osobowych w rozumieniu w/w ustawy. Właściciel danych ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania w siedzibie Polskapresse Sp. z o.o. Nadto właściciel danych ma prawo w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Spółkę w zakresie dozwolonym przez w/w ustawę. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Polskapresse Sp. z o.o. na piśmie.


    3. Przystępując do udziału w niniejszym Plebiscycie, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Polskapresse Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Polskapresse Sp. z o.o. adresy e-mail oraz/albo numery telefonów, informacji handlowej od Polskapresse Sp. z o.o. dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Polskapresse Sp. z o.o., a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Polskapresse Sp. z o.o. na odrębnych zasadach.


    Art. 6
    Ogłoszenie wyników Plebiscytu

    Komisja Plebiscytowa po zweryfikowaniu nadesłanych głosów, ogłosi wyniki etapu regionalnego w dniu 30.04.2014 r. oraz finału w dniu 12.05.2014 r. Wyniki z regionów oraz finału zostaną ogłoszone na stronach naszemiasto.pl/modowa-bitwa-miast/


    Art. 7
    Nagrody w Plebiscycie

    1. Zwycięzcy etapów regionalnych oraz laureat wybrany przez komisję konkursową otrzymają następujące nagrody:
    - maszynę do szycia JUNO by JANOME E1015 o wartości 449 zł brutto
    - wyjazd wraz z noclegiem na Fashion Week w dniach 8-10.05.2014 r. W ramach nagrody laureat etapu regionalnego otrzyma wejściówki typu BLOGGER na tegoroczny Fashion Week oraz nocleg wraz ze śniadaniem w Łodzi w dniach 8-10.05.2014 r.
    2. Zwycięzca finału ponadregionalnego Modowej Bitwy Miast otrzyma następujące nagrody:
    - hafciarkę komputerową JANOME MC350E + profesjonalny program do projektowania haftów JANOME DIGITIZER MBX ver. 4,5 + tablet graficzny wacom INTUOS PEN o łącznej wartości 8 698 zł brutto
    - stylizację oraz zakupy o wartości 2500 zł w sklepie S Ivory Multibrand Projektantów rekomendowany przez Fashionphilosophy

    3. Organizator oświadcza że obowiązek uiszczenia opłat podatkowych od nagród leży po stronie Organizatora

    Art. 8
    1. Reklamacje związane ze sposobem przeprowadzenia Plebiscytu będą przyjmowane w formie pisemnej w siedzibie Organizatora, w terminie do 7 dni od momentu poinformowania o wynikach Plebiscytu.

    2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.

    3. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.

    Art. 9
    1. Uczestnictwo w konkursie zobowiązuje do przestrzegania regulaminu Plebiscytu, regulamin pozostaje do wglądu na stronie www.naszemiasto.pl.

    2. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Plebiscytu.

    3. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Plebiscytu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

    Art. 10
    1. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia trwania Plebiscytu.

    2. Zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia powiadomienia o zmianach uczestników przez ich zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora. Zmiana Regulaminu nie narusza praw Uczestników nabytych przed zmianą.
    Dodaj ogłoszenie