Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Konkurs dla nowożeńców 2013

red
Regulamin „KONKURSU DLA NOWOŻEŃCÓW 2013”

I. Organizator

1. Organizatorem konkursu są Salony Jubilerskie SEZAM www.jubilersezam.pl z siedzibą w:

Sklep Jubilerski SEZAM Bogdan Buczek
33-340 Stary Sącz, ul. Rynek 10
NIP: 734-003-30-60

II. Postanowienia ogólne

1. W konkursie biorą udział poniższe sklepy należące do sieci SEZAM:

- Nowy Sącz, Europa II, ul. Nawojowska 1
- Nowy Sącz, Real, ul. Gorzkowska 32
- Nowy Sącz, Galeria Sandecja, ul. Węgierska 170
- Tarnów, C.H.Max, ul. Szkotnik 1
- Tarnów, Galeria Tarnovia, ul. Krakowska 149
- Tarnów, Gemini Park, ul. Nowodąbrowska 127
- Kraków, ul. Grodzka 35,
- Myślenice, ul. M. Reja 1a,
- Nowy Targ, ul. Składowa 2,
- Stary Sącz, Rynek 10,
- Piwniczna, Rynek 2,

2. Treść niniejszego regulaminu jest udostępniona wszystkim zainteresowanym na stronach: www.jubilersezam.pl oraz do wglądu w każdym z ww. 11 sklepów.

III. Uczestnicy

1. W konkursie mogą brać udział wszystkie osoby, które zawarły związek małżeński w 2013 r. oraz są pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
2. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele organizatorów konkursu oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu konkursu oraz członkowie ich rodzin.

IV. Tematyka konkursu

1. Tematem konkursu są profesjonalne fotografie z sesji ślubnej Nowożeńców 2013 (Pani Młoda, Pan Młody lub Para Młodych), na których widoczna jest biżuteria zakupiona w salonach jubilerskich SEZAM (np. obrączki, biżuteria ślubna, biżuteria męska).

V. Zasady uczestnictwa

1. Aby wziąć udział w konkursie należy:
a. dokonać zakupu biżuterii w Salonach Jubilerskich SEZAM bądź w sklepie internetowym www.jubilersezam.pl,
b. odebrać wypełniony „Voucher Uczestnictwa”,
c. kompleksowo wypełnić oraz dostarczyć do organizatora oryginał „Zgłoszenia do udziału w konkursie” (druk wypełnić na podstawie Vouchera),

d. wysłać opisane zdjęcie ( zdjęcia) na adres [email protected] w tytule zaznaczając „konkurs dla nowożeńców 2013”,
e. pliki zdjęć należy wysłać w formacie jpg,
f. każda para może wysłać maksymalnie tyle zdjęć, ile rodzajów biżuterii zostało zakupione (np. zdjęcie z obrączkami, zdjęcie z naszyjnikiem i zdjęcie z bransoletą męską itp.).
g. Wszystkie zdjęcia należy przesyłać zatytułowane imieniem i nazwiskiem Pary Młodej, numerem Vouchera oraz numerem fotografii (w przypadku kiedy autor przesyła więcej niż 1 fotografię).

2. Uczestnik, zgłaszając się do konkursu oświadcza, iż na fotografii widnieje jego wizerunek oraz że wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie zgłoszonych do konkursu fotografii oraz opublikowanie jego imienia, nazwiska w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, w wydawnictwach oraz na stronach internetowych organizatora oraz partnerów, a także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych, w szczególności na utrwalanie, modyfikowanie i zwielokrotnianie fotografii każdą techniką, w tym m. in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń co do ilości i wielkości nakładu, oraz rozpowszechnianie fotografii poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie i Intranecie oraz telefonach komórkowych.
3. Nadesłanie prac oznacza akceptację warunków konkursu i regulaminu, którego ostateczna interpretacja należy do jury konkursu. Żadne odwołania nie zostaną uwzględnione.

VI. Rozstrzygnięcie konkursu i nagrody

1. Konkurs rozpoczyna się z dniem 14 lutego 2013 r.
2. Konkurs podzielony jest na dwa etapy:
I etap – fotografie należy nadsyłać do 31 lipca 2013 r. (decyduje data doręczenia organizatorowi konkursu).
II etap – fotografie należy nadsyłać do 14 stycznia 2014 r. (decyduje data doręczenia organizatorowi konkursu).
3. Zdjęcia zostaną opublikowane na www.facebook.com/JubilerSezam, celem odbycia głosowania:
I etap – publikacja zdjęć w terminie 4-25.08.2013 r.
II etap – publikacja zdjęć w terminie 20.01-10.02.2014 r.
4. Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie zwycięzców:
I etap – 1 września 2013 r.
II etap – 14 luty 2014 r.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania lub odwołania konkursu w przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń.
6. Zwycięzców wyłania organizator na podstawie własnej oceny oraz ilości oddanych głosów na facebook’u.
7. Nagrodą główną w konkursie jest :
I etap – biżuteria o wartości 5000zł
II etap – biżuteria o wartości 5000zł
8. Nagrodą pocieszenia dla drugiego i trzeciego miejsca jest :
-męski zegarek znanej marki i zestaw biżuterii srebrnej,
9. Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na ekwiwalent pieniężny.
10. Sponsorem nagrody jest organizator.
11. Przedmiotem oceny jest profesjonalizm zdjęcia oraz ciekawie ujęta biżuteria.

VII. Uwagi dodatkowe

1. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez osoby uczestniczące zgody na przetwarzanie przez organizatora konkursie ich danych osobowych na potrzeby konkursu oraz w celach marketingowych (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133, poz. 833 z póz. zm.).
2. Partnerami akcji są: Radio ESKA, Portal abcslubu.pl, Portal pobieramysie.pl Magazyn WESELE, Magazyn SUFLER Młodej Pary.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na malopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto