MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
1 z 82
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Zobacz również

Trzy zwycięstwa i podium Pomorzanin Toruń w Eurohockey Club Trophy

NOWE
Trzy zwycięstwa i podium Pomorzanin Toruń w Eurohockey Club Trophy

Trener Hutnika: Rozłożyliśmy przed Kotwicą czerwony dywan

NOWE
Trener Hutnika: Rozłożyliśmy przed Kotwicą czerwony dywan

Polecamy

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Klęska na maturze z historii. Poziom rozszerzonych egzaminów przerasta maturzystów

Trener Hutnika: Rozłożyliśmy przed Kotwicą czerwony dywan

Trener Hutnika: Rozłożyliśmy przed Kotwicą czerwony dywan

Nowy samochód elektryczny. To nawet 40 średnich wynagrodzeń. Chyba że jest z Chin

Nowy samochód elektryczny. To nawet 40 średnich wynagrodzeń. Chyba że jest z Chin