Klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS płacą mobilnie

Materiał informacyjny Bank BPS

Trudno dziś wyobrazić sobie nowoczesne finanse bez płatności mobilnych. W ostatnich miesiącach, również z powodu pandemii i obaw przed dotykaniem gotówki, wielu z nas przekonało się do płacenia własnym telefonem, zegarkiem sportowym, czy z użyciem BLIKA. Banki Spółdzielcze z Grupy BPS umożliwiają swoim Klientom wykonywanie płatności mobilnych za pośrednictwem różnych portfeli cyfrowych.

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS to nowoczesne instytucje finansowe, obsługujące zarówno Klientów o podejściu tradycyjnym, jak i tych, którzy szybko przekonują się do ułatwiających życie innowacji. Dlatego stale rozwijają swoją ofertę płatności mobilnych. Wśród kilku rozwiązań każdy znajdzie coś dla siebie. Wybór zależy od indywidualnych preferencji i posiadanych urządzeń. Wspólne dla wszystkich są: szybkość, prostota i bezpieczeństwo.

Telefon zamiast portfela – Apple Pay i Google Pay

Smartfon zastąpił nam komputer i telewizor, coraz częściej zastępuje również portfel. Aby to było możliwe najpierw należy dodać swoją kartę (kredytową, debetową lub przedpłaconą, VISA lub Mastercard) do tzw. wirtualnego portfela. Google Pay jest już dobrze znany Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, ponieważ znajduje się w ofercie od ponad dwóch lat. Z Apple Pay mogą korzystać od sierpnia tego roku. W tym przypadku za bezpieczeństwo transakcji odpowiada technologia Apple. Usługa jest nawet bezpieczniejsza od zwykłej płatności kartą, ponieważ firma Apple nie przechowuje w urządzeniu danych karty – ani jej numeru, ani kodu CVV, czy danych osobowych użytkownika. Płatności Apple Pay i Google Pay możemy wykonywać w sklepach stacjonarnych i internetowych.

Płatności sportowymi zegarkami – Garmin Pay i FitBit Pay

Lato minęło, ale ruch, zwłaszcza na świeżym powietrzu, to nie tylko kwestia sezonowej mody, lecz przede wszystkim zdrowia i dobrego samopoczucia. Wśród nas coraz więcej jest też osób, które regularnie biegają, jeżdżą na rowerze czy pływają. Dlatego sportowe zegarki i opaski fitness zyskują na popularności. Ich użytkownicy z pewnością docenią możliwość wykonywania zakupów we wszystkich punktach, w których akceptowane są płatności zbliżeniowe. Wystarczy dodać swoją kartę do wirtualnego portfela Garmin Pay albo Fitbit Pay i możemy płacić wprost z nadgarstka – bez konieczności fizycznego posiadania karty czy telefonu połączonego z Internetem.

Nie tylko dla młodzieży – BLIK

Wybrane Banki Spółdzielcze z Grupy BPS oferują również płatności BLIK. Aby z nich skorzystać i zapłacić – zdalnie, w sklepie internetowym, czy w punktach stacjonarnych – należy wygenerować kod w aplikacji BS Pay. W przypadku tej formy płatności mobilnych, nie ma konieczności dodawania karty bankowej. BLIK stał się jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w Internecie, wyprzedził nawet karty płatnicze. Obecnie korzysta z niego 5,5 mln osób.

Adam Dudek, Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Limanowej

Przeciwdziałamy wykluczeniu finansowemu lokalnej społeczności

Spółdzielczość bankowa posiada długą i bogatą historię, która potwierdza zdolność do dostosowywania się do zmieniającego się otoczenia prawnego i gospodarczego. Do niedawna Banki Spółdzielcze były określane jako banki wyłącznie tradycyjne. Dziś, wraz z dokonującymi się zmianami na rynku finansowym i nieustanną ewolucją pieniądza (obecnie elektronicznego), Banki Spółdzielcze na nowo odnajdują swoje miejsce w sektorze. Mimo że, są najstarszymi instytucjami finansowymi w kraju, aktywnie uczestniczą w rozwoju cyfryzacji usług bankowych. Mając na uwadze wzrastające znaczenie zdalnych kanałów komunikacji, wdrażają nowoczesne technologie i udostępniają Klientom nowe, atrakcyjne rozwiązania. Jako instytucje, z reguły działające na lokalnym rynku, znają oczekiwania swoich Klientów, a zapewniając im dostęp do nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej oraz szerokiej gamy produktów i usług, przeciwdziałają wykluczeniu finansowemu lokalnej społeczności.

Działamy z myślą o Klientach

Bank Spółdzielczy w Limanowej jest bankiem z tradycjami, stworzonym po to, by służyć lokalnej społeczności. W trudnych czasach pandemii koronawirusa, nie zostaje obojętny i wspiera swoich Klientów. Mając świadomość, że w trudnym położeniu znalazło się wiele lokalnych firm, jako bank włączyliśmy się w programy o charakterze pomocowym. Przystąpiliśmy m.in. do Programu Tarcza Finansowa PFR, z którego nasi Klienci otrzymali ponad 50 mln złotych dofinansowania. Udzielamy wsparcia w ramach Funduszu Dopłat do Oprocentowania uruchomionego przez Bank Gospodarstwa Krajowego. Przygotowaliśmy także propozycje rozwiązań mających na celu odroczenie spłat rat kredytów dla Klientów, zarówno indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Mamy nadzieję, że działania, które prowadzimy, pozwolą przedsiębiorcom na szybszy powrót do pełnej aktywności gospodarczej, a Klientom, którzy utracili pracę lub inne główne źródło dochodu, przetrwanie trudnego okresu. Należy podkreślić, że wraz w wdrażaniem rozwiązań pomocowych bank rozszerzył zdalne kanały komunikacji z Klientem, utrzymując jednocześnie pełną obsługę w placówkach stacjonarnych, co było bardzo istotne w początkowej fazie pandemii.

*

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na malopolskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto