Koszmar podczas urlopu. Najczęstsze skargi turystów nocujących w hotelach i apartamentach

Krzysztof Karaś
Krzysztof Karaś
Urlop. Niektórzy z nas czekają ten moment z utęsknieniem przez cały rok. Po czym rezerwujemy wymarzony pokój w hotelu i... gorzko płaczemy, bo nie tak miało być. Z czego turyści są najbardziej niezadowoleni? Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE.
Urlop. Niektórzy z nas czekają ten moment z utęsknieniem przez cały rok. Po czym rezerwujemy wymarzony pokój w hotelu i... gorzko płaczemy, bo nie tak miało być. Z czego turyści są najbardziej niezadowoleni? Kliknij w przycisk "zobacz galerię" i przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE. pixabay.com
Wielkimi krokami zbliżają się wakacje. Wszyscy przygotowują się na długo wyczekiwany urlop i chcieliby ten czas spędzić najlepiej jak to tylko możliwe, bo przecież na urlop wyjeżdża się po to, aby odpocząć od trosk i problemów dnia codziennego. Przyszli urlopowicze już od kilku tygodni przeszukują oferty biur podróży lub samodzielnie starają się zaplanować wypoczynek i zarezerwować nocleg. W tym celu często korzystają z różnych serwisów internetowych pośredniczących w znalezieniu pokoju w hotelu, kwatery prywatnej czy samodzielnego apartamentu.

FLESZ - Ilu lat może dożyć człowiek? Naukowcy mają odpowiedź

Niestety, często to co widzimy na zdjęciach i nasze oczekiwania gorzko rozmijają się z rzeczywistością, przez co nasz urlop nie wygląda tak, jakbyśmy tego sobie życzyli. Ewentualne nasze rozczarowanie możemy jak najbardziej zminimalizować, sprawdzając wszystkie szczegóły noclegu. Trudno mieć np. pretensje o odległość od morza czy jeziora, skoro sami zdecydowaliśmy się na hotel położony 2 km od brzegu. Nie należy również oczekiwać, że do wyposażenia hotelu pokojowego zawsze będzie należeć czajnik i lodówka.

Przeglądnęliśmy wiele negatywnych opinii turystów o miejscach noclegowych w hotelach i apartamentach na serwisie booking.com, który należy do jednego z najpopularniejszych tego typu serwisów pomagających zarezerwować pokój. Na co turyści skarżą się najczęściej? Co najbardziej im się nie podobało i spowodowało, że ich urlop zamienił się w koszmar? Sprawdźcie poniżej. To może spotkać również Was.

Wideo

Materiał oryginalny: Koszmar podczas urlopu. Najczęstsze skargi turystów nocujących w hotelach i apartamentach - Gazeta Krakowska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie